Witamy serdecznie gości bloga Augustowskiego Centrum Edukacyjnego w Augustowie

W roku 2011 na platformie Moodle "Edu-Net w Augustowskim Centrum Edukacyjnym"
autorka tego bloga - Jadwiga Prawdzik

opracowała
kurs e-learningowy "Lekcja zachowania się w Internecie". Nauczyciele przedmiotów informatycznych proszeni są o skierowanie odwiedzin internetowych młodzieży z klas I-szych technikum, liceum profilowanego i zasadniczej szkoły zawodowej do tego miejsca w sieci.

Adres internetowy lekcji
http://moodle2.ace.pol.pl/course/view.php?id=17
dostępny jest również dla Gości naszej platformy e-learningowej (bez założonego konta na platformie).

Zapraszamy również do oglądania w prawym panelu
naszego bloga
plakatów, które brały udział w konkursie szkolnym w Akcji 2010r. "Bądź bezpieczny w Internecie", opracowanych przez uczniów klas I naszej szkoły w ramach akcji informacyjno-uświadamiającej w 2010r.

Adres strony
Augustowskiego Centrum Edukacyjnego:
http://www.ace.pol.pl/
Adres platformy edukacyjnej Moodle: http://moodle2.ace.pol.pl/

ARCHIWUM POSTÓW BLOGA

Plan Akcji "Bądź Bezpieczny w Internecie"

Przebieg akcji w 2010 r.
„Bądź bezpieczny w Internecie”
w Augustowskim Centrum Edukacyjnym
1. Opracowanie plakatu zapraszającego uczniów do udziału w Szkolnym Konkursie na plakat elektroniczny na temat „Bądź bezpieczny w Internecie” – rozwieszenie plakatów w szkole przed feriami.
2. Opracowanie plakatu informującego o dniu 9 luty 2010r., obchodzonym w całej Europie jako „Dzień Bezpiecznego Internetu” oraz o podjętej w naszej szkole akcji „Bądź Bezpieczny Internecie”, kontynuowanej przez cały luty - rozwieszenie plakatów informujących o tym dniu i akcji w szkole.
3. Opublikowanie plakatów w blogu jako galerii zdjęć.
4. Opracowanie ulotki informacyjnej dla wychowawców klas na temat bezpieczeństwa młodzieży w Internecie – rozdanie ulotek wychowawcom podczas podsumowującej I semestr Rady Pedagogicznej z poleceniem przeprowadzenia w ciągu najbliższego tygodnia lekcji wychowawczych uświadamiających z wpisem tematu „Stop cyberprzemocy” do dzienników lekcyjnych.
5. Zamieszczenie ulotki informacyjnej, informacji o konkursie na stronie szkolnej w dziale WWW.ace.pol.pl w dziale Wydarzenia.
6. Zorganizowanie zestawu plansz informacyjnych dla uczniów na temat bezpieczeństwa młodzieży w Internecie w zakresie prawa na głównym holu szkolnym(z powodu generalnego remontu auli szkolnej nie może odbyć się w niej spotkanie dyrektora szkoły z rodzicami, więc dodatkowe informacje dla rodziców zostaną wyłożone w holu).
7. Rozdanie ulotek rodzicom podczas spotkań podsumowujących pracę uczniów w I semestrze rady pedagogicznej (14.II. i 21. II).
8. Ogłoszenie konkursu na najlepszy wiersz na temat „Bądź bezpieczny w Internecie” – opublikowanie ich na szkolnej stronie Internetowej i w Przeglądzie Powiatowym.
9. Opracowanie bloga w Internecie, omawiającego pomysły i działania podjęte w naszej szkole w zakresie akcji „Bądź bezpieczny w Internecie”.
10. Opublikowanie informacji o Dniach Bezpiecznego Internetu w Przeglądzie Powiatowym i w Przeglądzie Augustowskim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz